CZK
Počet položek: 0 0,- CZK

Reklamační řád


Reklamační řád


V internetovém obchodě Promodels.cz - Petr Šatoplech  poskytujeme stejné reklamační podmínky, jaké jsou platné v kamenné prodejně, a které jsou v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem České republiky.

Na zboží objednané a zakoupené na www.promodels.cz poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od doby dodání zboží. Výjimky tvoží zboží s omezenou životností a trvanlivostí např. akumulátory, některé druhy lepidel, apod.

Reklamace lze uplatňovat osobně v prodejně, písemně (viz kontaktní informace), prostřednictvím emailu obchod@promodels.cz, telefonicky v době od pondělí do pátku, od 9,00 do 17,00 hodin na tel. čísle: +420 737 807 408. Pokud posíláte zboží k reklamaci, pak je prosíme posílejte na adresu uvedenou v kontaktech jako běžnou zásilku, ne dobírkou! V případě zájmu zajistíme převzetí a dopravu reklamovaného zboží kurýrní službou PPL.

Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího. K tomuto účelu doloží kupující k reklamovanému zboží záruční list. Pokud ke zboží není záruční list vystaven, pak doloží originál nebo kopii prodejního dokladu (faktura nebo účtenka).

Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným zacházením, neodbornou manipulací a neodborným ošetřováním ze strany kupujícího. Záruka se též nevztahuje na závady vzniklé použitím v podmínkách, které nejsou běžné u daného typu výrobku a závady vzniklé působením živlů. Dále se záruka nevztahuje na běžné provozní opotřebení výrobku. Stejně tak nelze reklamovat zboží, jehož životnost je nižší než zákonem stanovená reklamační lhůta 24 měsíců (např. akumulátory).

Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit, zda se jedná o vadu odstranitelnou. Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu, a to dle dohody obou stran.

Pokud se jedná o vadu odstranitelnou, odstraní prodávající na své náklady zjištěnou vadu. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu a s řádnou péčí, nejpozději však do 30 dnů od převzetí oprávněné reklamace. Pokud nebyla věc ještě použita, může kupující dle svého uvážení tuto věc vyměnit za novou.

Prodávající vadnou věc vymění, poskytne slevu nebo vrátí kupní cenu, jestliže se na opravené věci stejná vada vyskytne vícekrát nebo pro větší počet vad nelze věc řádně užívat.

Pokud je ke zboží přiložen originální záruční list od tuzemského dovozce a pokud chcete reklamační řízení urychlit, posílejte zboží přímo dovozci. Samozřejmě můžete poslat i k nám, my ale zboží k reklamaci hned přeposíláme uvedenému dovozci.

Po uplynutí 24 měsíční záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.

 

 

Aktuální článek: Reklamační řád

Novější články v kategorii

Copyright © www.promodels.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.promodels.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace